Onze Covid-19 maatregelen

In deze periode is er helaas niet te ontkomen aan het corona virus. Ook wij hebben daarom al verschillende maatregelen getroffen om de veiligheid van onze klanten, medewerkers en leveranciers te waarborgen. In dit nieuwsbericht willen wij jullie informeren over onze maatregelen en de eventuele consequenties:

RIVM

Wij volgen alle adviezen van het RIVM op. Tot dusver hebben onze collega's géén klachten. Bij de geringste klachten blijven medewerkers thuis, dit is nog niet nodig geweest. Ons kantoorpersoneel werkt op dit moment thuis om interactie op de werkvloer zo beperkt mogelijk te houden. Onze pakketten kunnen het virus niet overbrengen aldus het RIVM. Hier kun je de actuele informatie vinden over het coronavirus 

Productie

Het productieproces loopt vooralsnog gewoon door. Om er voor te kunnen zorgen dat wij zo lang mogelijk met de productie door te kunnen gaan hebben wij de hygiënevoorschriften aangescherpt en ervoor gezorgd dat er tijdens het productieproces zo min mogelijk contact is tussen de medewerkers. Zo blijft het personeel op één vaste positie staan en houden wij ten alle tijden een afstand van minimaal 1,5m tussen de medewerkers aan. Ook worden onze werkplekken uitvoerig schoongemaakt en schoongehouden gedurende de werkdag. 
 

Klantenservice

Naast ons kantoorpersoneel werkt onze klantenservice ook vanuit huis in deze periode. Vooralsnog is onze klantenservice nog steeds bereikbaar via telefoon, chat en email. Bij vragen kunnen we jou als klant nog steeds even snel helpen!  

Pick-up Points

Afhalen op onze locatie is op dit moment nog steeds mogelijk. Wel houden wij zoveel mogelijk afstand en vragen we onze klanten om met zo min mogelijk mensen de pakketten op te halen. 

Onze pick-up points zijn tot 6 april gesloten. Daarom is de optie voor het ophalen van een pakketje bij een pick-up point tot die tijd uitgeschakeld. Mocht je nog een pakketje hebben liggen bij een pick-up point, dan kan deze helaas pas na 6 april (of later afgehaald kunnen worden). Ligt je pakketje bij House of Watt? Stuur een mailtje naar [email protected]. Zij zijn op bepaalde tijden namelijk wel aanwezig. 

Bezorging met PostNL

Wij laten onze pakketten bezorgen door PostNL. Zij laten de bezorging doorgaan op een verantwoorde wijze. Voor de uitvoering hiervan zijn extra maatregelen getroffen:

  • Men hoeft niet meer te tekenen via de scanner. Om te tekenen voor een pakket worden nu de laatste 3 tekens van een paspoort of rijbewijs genoteerd door de bezorger.
  • Het virus is niet overdraagbaar via de post
  • Ook door PostNL worden hygiënische maatregelen getroffen en wordt er voldoende afstand bewaard.

Het is nog onzeker of verzendingen naar het buitenland vertragingen oplopen. Actuele vertragingen bezorgingen buitenland, vind je hier: https://www.postnl.nl/klantenservice/actuele-vertragingen/buitenland/

Kijk hier voor de meest gestelde vragen over postbezorging en het coronavirus. 

Houdt onze website en social media kanalen in de gaten voor meer updates. Heb je nog vragen? Neem gerust contact op met onze klantenservice via [email protected] of 020-8932246

Gepubliceerd op 18 March 2020

  • Afhalen bij Pick-up points weer mogelijk!

    Gepubliceerd op 03 September 2020

    Voor een korte periode was het niet mogelijk om jouw bestelling af te halen bij onze pick-up points. Met een aantal kleine aanpassingen en het opnieuw openen van locaties kun je vanaf vandaag jouw bestelling weer komen ophalen! Met spoed besteld voor 13:00 uur? Dan kun je jouw bestelling dezelfde dag nog afhalen vanaf 18:00!

  • Trustpilot rating 4.8

    Gepubliceerd op 21 July 2020

    Onze medewerkers werken 7 dagen per week door om de mooist mogelijke producten voor jullie te produceren, en dit is gelukkig niet onopvallend gebleven..

  • Nieuwe menukaarten!

    Gepubliceerd op 07 July 2020

    Het is mooi weer en de terrassen zijn weer open. Dat vraagt om nieuwe menukaarten! Daarom hebben wij onze menukaart opties uitgebreid.

Bekijk meer nieuwsberichten

Bekijk meer klantenbeoordelingen