Vraag & antwoord

Geen zoekwoord opgegeven

Veelgestelde vragen

Contact
Op maandag t/m donderdag zijn wij van 08:00 - 20:00 geopend, op vrijdag van 08:00 - 18:00 en op zaterdag van 10:00 - 18:00
Ja, dit is mogelijk als de bestelling nog niet geprint is. U kunt dan contact met ons opnemen via: 020-8932246 of [email protected] Wij kunnen dan eventueel iets aanpassen (qua bestelling). Of we kunnen de opdracht in de wacht zetten. Als het bestand dat u geupload heeft toch niet de goede versie is, of u heeft een foutje ontdekt, dan kunt u na overleg met ons een nieuw bestand toesturen.
Heb je een klacht, neem dan contact op met de klantenservice.
Wij streven naar een vlotte afhandeling (binnen twee werkdagen), dus stuur je klacht met een foto van wat er verkeerd gegaan is in een email naar: [email protected] of stuur een berichtje in onze live chat (rechts onderaan de pagina). Wij kunnen dan precies zien wat er aan de hand is en uitzoeken hoe we het gaan oplossen.
Je kunt ook telefonisch contact met ons opnemen: 020-8932246, alleen kunnen wij zonder foto van de klacht lastiger beoordelen wat er mis gegaan is, dus voor een efficiënte afhandeling raden we aan om met ons te mailen of te chatten.
Wij zijn via e-mail te bereiken op [email protected] Wanneer u een e-mail stuurt zullen wij deze zo spoedig mogelijk beantwoorden.
Dat is alleen in overleg mogelijk, wij proberen de kosten per opdracht zo laag mogelijk te houden en focussen ons op een zeer degelijk online bestelsysteem. Hierdoor is het in veel gevallen niet nodig om langs te komen.

Betreft het toch een bijzondere situatie dan is langskomen in overleg mogelijk. U kunt dan contact met ons opnemen, zie Contact of via de live chat
Leverwijze
Bestellingen kunnen tussen 16:00 en 18:00 afgehaald worden op het volgende adres:
Kabelweg 44A 1014BB Amsterdam

Je ontvangt een "status" update als je bestelling klaar ligt.

Lees meer hierover op de pagina afhalen
Wij leveren wereldwijd, prijs en levertijd worden bij het bestelproces getoond en is afhankelijk van land & gewicht. De levertijden van 48uur standaard gelden niet voor het buitenland.
De opdracht wordt standaard via PostNL binnen 48 uur bezorgd. Je kan ook kiezen voor spoed of andere vormen van bezorging (aangetekend, afhalen, koerier, internationaal).
Bij pakketpost is een Track & Trace code opgegeven. Wanneer wij de bestelling als verzonden hebben gemarkeerd, betekent dit dat deze nu bij PostNL ligt en uit onze handen is. Als de code niet gevonden kan worden, betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat deze bij PostNL nog niet is doorgevoerd. Ook is het bij vertraging verstandig om contact met PostNL op te nemen.

Sinds kort hebben wij brievenbuspakketjes. Dit betekent dat brievenbuspost ook een Track&Trace code krijgt. Ook hier is echter het geval dat we de post aan PostNL hebben overgedragen wanneer de bestelling als verzonden staat gemarkeerd. Omdat de post dan niet meer in ons bezit is, kunnen wij er verder geen invloed op uitoefenen.

Bij overige vragen of opmerkingen kun je altijd contact met ons opnemen.

Mijn bestelling
Ja, als de bestelling met de optie "spoed" voor 13:00 wordt geplaatst, zal deze dezelfde dag worden verwerkt en verzonden (of afgehaald kunnen worden). Daarvoor wordt 20% extra in rekening gebracht.
Betalen
Je kunt eenvoudig en veilig betalen met de volgende mogelijkheden:
  • iDEAL
  • Paypal
  • Mastercard
  • VISA
  • Bankoverschrijving
  • Op rekening (alleen vaste klanten)
  • Eenmalige incasso
  • Mistercash
  • GiroPay
  • DirectEbanking

Pinnen en contant betalen is helaas niet mogelijk
Het is niet mogelijk om contant te betalen bij het afhalen. U kunt alleen online betalen. Wij beginnen met de productie van de opdracht zodra de betaling bij ons binnen is.
Product
Als wij nog niet gestart zijn met de productie (check de status hier) kun je nog een ander pdf document toesturen. Het beste kun je ons telefonisch hierover inlichten op 020-8932246. Het document kun je wel alvast toesturen naar [email protected] Gebruik bij grote bestanden WeTransfer of YouSendIt
Prijzen
Uiteraard betaal je niks als je je bestelling komt ophalen. Daarnaast zijn er meerdere bestelopties; brievenbuspost of pakketpost, beide verzorgd door PostNL en per koerier.
  • Brievenbuspost: € 2,95
  • Afhalen bij PostNL (16.00u) € 4,95
  • Afhalen bij PostNL (8.30u) € 6,20
  • PostNL pakketpost € 4,95
  • Niet bij buren: +€ 0,40
  • Handtekening: + € 0,50
  • Avondbezorging (alleen dinsdag en donderdag): + € 1,40
Ook kan je je bestelling ophalen bij verschillende pick-up points in Amsterdam, dit is helemaal gratis!
  • Café de Roeter
  • Café Restaurant Polder
  • Café Het Paleis
  • Bar East57
  • Sportcentrum VU
  • VU boekhandel
  • De Keet
  • Eetwinkel Defour
  • Koffiebar Gezondigd (nieuw)
  • Voor de regio Amsterdam is dat € 17,50.
  • Voor buiten Amsterdam kost het € 4,25 + € 0,42 per km extra.
Voor België geldt:
  • een levertijd van 2 werkdagen
  • leveringskosten zijn € 6,00 tot € 7,50
Wij leveren ook aan het buitenland. De prijs is dan afhankelijk van het land en het gewicht van de bestelling.
Wij werken met staffelprijzen, hoe meer je bestelt hoe lager de prijs. De dienst wordt voor een zo laag mogelijke prijs aangeboden, wij kunnen daarom weinig aan de prijs veranderen.

In de productlijst is te zien welk product er op dit moment in de actie is!

De verzendkosten voor uw bestelling kunt u hier vinden
  • Welkom op de nieuwe website!

    Gepubliceerd op 26 april 2017

    Omdat wij altijd proberen te innoveren en te verbeteren hebben wij hard gewerkt aan een nieuwe site. Hiervoor hebben we goed geluisterd naar onze klanten en daarbij gekeken naar het optimaliseren van het bestelproces. Daarom willen wij je vanaf vandaag graag introduceren aan onze nieuwe, verbeterde website!.

  • Nieuwe printers

    Gepubliceerd op 09 december 2016

    Door de constante groei van Printenbind.nl draaien wij zeven dagen in de week en vier avonden. Daarbij hadden wij extra ruimte nodig om te groeien en kwam de verhuizing als geroepen! Door de extra ruimte was het voor ons mogelijk om het aantal printers te laten groeien van 2 naar 5 stuks.

  • Krimpfolie machine

    Gepubliceerd op 09 december 2016

    Het zorgvuldig verpakken van een bestelling is net zo belangrijk als de productie van het printen & inbinden. De teleurstelling is groot als je bestelling al beschadigd aankomt. Om dit te voorkomen hebben wij geïnvesteerd in een krimpfoliemachine om jouw documenten nog beter te beschermen.

Bekijk meer nieuwsberichten

  • Duidelijke communicatie en snelle …

    Gepubliceerd op 23 mei 2017 door Irene van Opstal

    Duidelijke communicatie en snelle afhandeling van maar mijn opdracht.

  • Altijd snel en goed

    Gepubliceerd op 23 mei 2017 door S. Meyer

    Altijd snel en goed. Fouten worden direct hersteld. Zeker aan te bevelen.

  • Goede printservice zonder poespas.

    Gepubliceerd op 23 mei 2017 door Kim Bakker

    Goede printservice zonder poespas. Duidelijk, overzichtelijk, snel en goede kwaliteit.

Bekijk meer klantenboordelingen