Altijd je administratie op orde!
Wist je dit al? Je kunt als zakelijke klant een apart e-mailadres instellen voor je facturen!
We krijgen best vaak de vraag: “Kan de factuur misschien naar een ander e-mailadres gestuurd worden dan de rest van de updates?” En het antwoord is: ja hoor, dat kan! Sterker nog: je kunt het zelf heel makkelijk regelen in je account.
Geen gedoe, geen wachttijd, gewoon even instellen en klaar! Check hieronder hoe je dat doet. 👇
Log eerst even in (je weet wel, met je geheime wachtwoord). Ga daarna naar ‘Profiel’ en dan naar ‘Contactgegevens’. Belangrijk: check of je klanttype op ‘Zakelijk’ staat, anders werkt het trucje niet.
Aan de rechterkant zie je het kopje ‘Bestelopties’. Daar staat een magische optie: ‘Apart factuur e-mailadres’. Klik aan, vul het juiste mailadres in, en scroll naar beneden om op opslaan te klikken.
En... tadaaa! Vanaf nu vliegen je facturen netjes naar het opgegeven adres, terwijl jij gewoon alle updates over je bestelling blijft ontvangen. Handig toch?