Bestel API beschikbaar

Wij bieden een aantal manieren om de invoer van je bestelling te versnellen, semi automatisch tot volledig automatisch.

Automatisch per email

Vanuit je eigen webshop verstuur je automatisch de bestelling naar een uniek mailadres van Printenbind. Dit mag een eenvoudige bevestigingsmail zijn met enkel de noozakelijke informatie (afleveradres, referentie en aantal), wij weten dan wat je wilt bestellen en dit wordt als volledige bestelling ingevoerd. Ons script is intelligent opgebouwd, deze filtert en controleert de invoer. Wij moeten deze optie per klant activeren en de implementatie kost ongeveer 1 dag.

Automatisch via Ajax call

Deze koppeling is complex en voor de meeste webshops lastig te implementeren. Integratie in je eigen webshop waarbij op de achtergrond de bestelling wordt verwerkt dmv een zogehete Ajax call. Een unieke URL zorgt ervoor dat de bestelling direct ingeschoten wordt in ons systeem, dit is de meest robuuste en snelste manier van koppelen. Het is mogelijk om meerdere documenten (artikelen) in 1 bestelling te plaatsen. Wij moeten deze optie per klant activeren. Integratie duurt een aantal dagen.

Automatische incasso

Ons systeem is gekoppeld aan automatische incasso, hierdoor worden de facturen automatisch betaald. Bij veel opdrachten zorgt dit voor een aanzienlijke tijdsbesparing.