Klacht over de geleverde bestelling?

We doen ons uiterste best om je bestelling zo goed en compleet mogelijk te leveren, maar soms kan er helaas wat fout gaan.

Onze klantenservice kijkt graag mee naar de oorzaak en een gepaste oplossing voor je klacht. Voor een efficiƫnte afhandeling kan je contact met ons opnemen via klacht@printenbind.nl en vermeld hierbij het volgende:

  • Het desbetreffende opdrachtnummer/artikelnummer

  • Een foto van het probleem (indien van toepassing)

  • Een korte uitleg van wat niet goed is

  • Wat je graag als oplossing zou willen zien

We onderzoeken alle klachten en moeten soms ook vragen om het product retour te sturen om ons onderzoek goed uit te kunnen voeren.

Contact

Bedankt voor uw bericht. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.


Je kan ook een berichtje sturen in onze live chat (rechts onderaan de pagina) of een bel-mij-terug verzoek indienen. Wij kunnen met een goed onderzoek beter beoordelen wat er mis is gegaan, dus kunnen wij in de chat of telefonisch alsnog vragen om een mail te sturen.

Direct contact met een medewerker

Start gesprek

Teruggebeld worden

Maak een terugbel afspraak

WhatsApp

Start gesprek