Service

Klantenservice

Onze klantenservice staat graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om het aanleveren van bestanden, de kwaliteit van je bestelling of iets anders. Tijdens kantooruren van maandag tot en met zaterdag zijn we telefonisch te bereiken. Op zondag en in de avonduren kun je een email sturen. Als extra service hebben we tijdens kantooruren ook een chatmogelijkheid. Voor een snelle vraag en een uitgebreid persoonlijk antwoord bereik je ons via deze chat.

Snelle levering

Wij proberen je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. We maken gebruik van PostNL die je bestelling bij je thuis kan laten bezorgen (ochtend- of avondbezorging mogelijk) of vanaf 16.00 bij een afhaalpunt neer kan leggen. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling bij ons op de Kabelweg in Amsterdam op te halen. Wil je van een nog vlottere levering gebruik maken kies dan bij het bestellen voor spoed. Hiermee krijgt jouw bestelling voorrang op anderen, en versnellen we de levering.

Status volgen

Met je persoonlijke opdrachtnummer kun je te allen tijde je bestelling bij ons volgen. Je ziet duidelijk in welk productieproces wij bezig zijn. Bij belangrijke status updates ontvang je automatisch een bericht per email of sms. Op onze website kun je je registeren als klant, daarmee hoef je niet bij elke bestelling je gegevens in te vullen, dit werkt handig en snel. Precies zoals wij het bij Printenbind.nl graag zien.