Wat betekent de "wachtlijst" voor mijn bestelling?
Iedere dag werken wij keihard om alle bestelling te printen, produceren en klaar te hebben zodat jij het op kunt halen of zodat wij het aan de post mee kunnen geven. Maar heel af en toe kan het voorkomen dat wij te maken krijgen met een achterstand en dan activeren wij de wachtlijst.
Soms komt het voor dat er een plotselinge (onverwachte) drukte is: een mega piek in bestellingen of machines die uitvallen. Als wij merken dat er bij, teveel, bestellingen een vertraging op loopt activeren wij onze wachtlijst voor nieuwe klanten. Zo blijven wij een accurate levertijd behouden voor huidige bestellingen.
Natuurlijk werken wij zo hard mogelijk om de wachtlijst te voorkomen. Maar helaas is er af en toe geen andere optie. Maar wat betekent deze wachtlijst voor jullie als klant? Onze vaste klanten kunnen, door in te loggen, nog steeds een bestelling plaatsen. De wachtlijst is voor nieuwe klanten. Wanneer je jezelf opgeeft voor de wachtlijst krijg je een email wanneer er weer bestellingen geplaatst kunnen worden.
Klanten met een geregistreerd (gast)account kunnen tijdens de wachtlijst nog wel een bestelling plaatsen. Het is dan wel van belang om ingelogd te zijn op jouw account. Heb je eerder vanuit een gast account besteld? Dan kun je via de methode 'wachtwoord vergeten' je account omzetten naar een geregistreerd account en, vervolgens, ook een bestelling plaatsen. Bestellingen van ingelogde klanten zullen op de normale manier verwerkt worden.
We kunnen helaas geen tijdsinschatting geven op wachtlijsten, deze proberen we zo snel mogelijk weg te werken.
Wil jij je aanmelden voor onze wachtlijst?