Service

Klantenservice

Onze klantenservice staat graag voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. Of het nu gaat om het aanleveren van bestanden, de kwaliteit van je bestelling of iets anders. Tijdens kantooruren van maandag tot en met zaterdag zijn we telefonisch te bereiken. Op zondag en in de avonduren kun je een email sturen. Als extra service hebben we tijdens kantooruren ook een chatmogelijkheid. Voor een snelle vraag en een uitgebreid persoonlijk antwoord bereik je ons via deze chat.

Snelle levering

Wij proberen je pakket zo snel mogelijk bij je te bezorgen. We maken gebruik van PostNL die je bestelling bij je thuis kan laten bezorgen of vanaf 8.30 bij een afhaalpunt neer kan leggen. Je kunt er ook voor kiezen je bestelling bij ons op de Kabelweg in Amsterdam op te halen. Wil je van een nog vlottere levering gebruik maken kies dan bij het bestellen voor spoed. Hiermee krijgt jouw bestelling voorrang op anderen, en versnellen we de levering.

Status volgen

Met je persoonlijke opdrachtnummer kun je te allen tijde je bestelling bij ons volgen. Je ziet duidelijk in welk productieproces wij bezig zijn. Bij belangrijke status updates ontvang je automatisch een bericht per email of sms. Op onze website kun je je registeren als klant, daarmee hoef je niet bij elke bestelling je gegevens in te vullen, dit werkt handig en snel. Precies zoals wij het bij Printenbind.nl graag zien.

  • Welkom op de nieuwe website!

    Published on 26 April 2017

    Since we're always trying try to innovate and improve, we have worked hard on a new site. We have listened carefully to our customers, and have looked at optimizing the ordering process. Therefore, we would like to introduce you to our new, improved website today!

  • New printers

    Published on 09 December 2016

    Due to the constant growth of Printenbind.nl we run seven days a week and four evenings. In addition, we needed additional space to grow, and the move was a outcome! Because of the extra space it is possible for us to let the number of our printers grow from 2 to 5.

  • Shrink wrap machine

    Published on 09 December 2016

    The packaging of an order is as important as the production of printing and binding. The disappointment is big when you order arrives defective. In order to prevent this, we have invested in a shrink-wrap machine to protect your documents even better.

Show more news articles

  • Super service

    Published on 16 June 2017 by J.H.C. Fiechter

    Super service

  • Really great!!

    Published on 07 June 2017 by Mara Bongen

    Really fast and friendly service. Perfect for overly paranoid students printing their thesis, because you get email updates for every step in the process (even a picture of the finished print)! Thanks so much!

  • Allow business to have their own tape …

    Published on 25 May 2017 by Babatunde Alabi

    Allow business to have their own tape on packaging.

Show more customer reviews